Your Marketing Growth Guide
Ονομάζομαι Κάρολος Τσιλιγκιριάν και κάθε εβδομάδα θα είμαι ο προσωπικός σας οδηγός σε θέματα Marketing, Business, Mindset και Growth. Let's grow together!
Episodes
125 episodes
Freelancer ή Digital Marketing Agency, εσένα τι σου ταιριάζει;
Pros & cons της καθε επιλογής
•
13:28
Τι είναι το SEO; Που βοηθά το SEO; Πώς κάνουμε SEO;
Back to basics για να μιλήσουμε για ένα αγαπημένο θέμα το SEO, τη βελτιστοποίηση δηλαδή ενός Site για τις μηχανές αναζήτησης.
•
9:40
Google Consent Mode v2 - Η συνέχεια...
Σκέψεις σχετικά με τον consent mode v2. Τι μας ξημερώνει;
•
9:21
Χρήσιμα ChatGPT 4 Plugins
Αγαπάμε το AI και πόσο μάλλον το ChatGPTΑς δούμε κάποια δημοφιλή plugins που μπορούν να σας κάνουν τη ζωη πιο εύκολη
•
7:22
Μέχρι το Μάρτιο 2024 αν τρέχετε Google Ads πρέπει να το υλοποιήσετε
Αναφερόμαστε στο Google Consent Mode v2. Υπάρχουν ευτυχώς πολλές πλατφόρμες CMP (Consent Management Platform) που είναι πιστοποιημένες από το Google.Ρωτήστε τους συνεργάτες που σας υποστηρίζουν για το πως θα εναρμονιστείτε άμεσα γιατί είναι...
•
3:36
Για επιχειρήσεις: B2B Lead Generation SOP και AI
Εάν ο στόχος είναι η απόκτηση πελατών B2B, σίγουρα έχετε δει πόσο σύνθετο είναι και πόσες δυνατότητες υπάρχουν για να βελτιωθεί η διαδικασία. Στο σημερινό επεισόδιο βλέπουμε πως μπορεί να οργανωθεί και να βελτιωθεί αυτή η διαδικασία με...
•
12:36
Οργάνωση Επιχείρησης με SOPs
Είναι σημαντικό μια επιχείρηση να είναι αποδοτική και ποιοτική. Σημαντικός παράγοντας για να το διασφαλίσουμε αυτό είναι το Standardization με συγκεκριμένες διαδικασίες (SOP = Standard Operating Procedure)
•
3:12
Ένα επικίνδυνο στρατηγικό λάθος στο Digital Marketing
Πολλές επιχειρήσεις κάνουν αυτό το λάθος. Εσείς;
•
2:34
Email Marketing Automation & AI
Οι εξελίξεις στο Email Marketing που αξίζει να γνωρίζει μια επιχείρηση
•
7:20
Η σκέψη επηρρεάζει την κερδοφορία!
Με ποιο τρόπο η σκέψη μπορεί να επηρρεάσει τις πιθανότητες επιτυχίας του Marketing και την κερδοφορία;
•
3:20
Οι 4 Δείκτες που επηρεάζουν τα Social Media σε μια Επιχείρηση
Μια πρακτική ανάλυση για το που βοηθούν τα SM σε μια επιχείρηση, αξιολογώντας 4 βασικούς δείκτες απόδοσης (Traffic, AOV, CR, Loyalty)
•
4:17